Friday, 3 June 2011

cam boring je

yesss ..
a'a 
mmang boring gile !!
 x tau nk uat ape




aq rndu syazwan!
yess..rely,erm,.
aq rndu dye
sooooooooooooo
much!!
If possible I want to hug him


sgup ke aq tgu dye  ?
sgup ke aq than rndu aq kt diye ?
btul ke dye akn kmbli kt aq ?
ntah bpe thun lg aq kne tgu dye ?
msih tebka ke hti aq untk dye ?
mmang slah aq
aq y sbb kan mnde ni tjadi
mmang bg dye mnde tu smue   prob y kcik
dye x  pna fham prasaan aq
btulke dye untk aq ???
oh TUHAN  tenang kan lah aq..
tabahkanlah aq,.kuat kan htiku,.




  
menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat kuharus bersabar dan terus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai bila aku harus
Menunggu sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang kuberpikir cari penggantimu
Saat kau jauh di sana

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia sia
Dan berikan satu jawapan pasti
Entah sampai bila aku harus
Bertahan saat kau jauh di sana rasa cemburu
Merasuk ke dalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan




aq menanti yang tak pasti
n x semestinya y kite syang tu akn jd mlik kita
n x semestinye dimilki..



 Kadang-kadang , kita terpaksa lepaskan apa yg kita sayang .                                                                                                     Sebab yg kita sayang-sayangkan sgt itulah menyeksa hati kita 



.......

No comments:

Post a Comment

created by: