Thursday 23 August 2012

happy eid mubarak


assalamualaikum .
happy eid mubarak to all muslim
here i want to share some pictures to kamu
haaa. long time im not in a good mood to hupdate or whatever about this blog .
haaa , tapi  saye busy jugok dengan PMR yang akan berjumpe saye pada 9.10.2012
huuu . debaran terasa
okay here we come 

firstday of hari raya
The Siblings
next ..

err~lovely me
The cousin
Anis Syahirah :)
cutest girl #haa waklolok

okay guys lookat her >_<
haa . bajet cute ah #damia im love with her
Damn it

tararantara !!
waahhh .kecoh rumah The Saudara Mara
cun

me and the members of the house
cutestgirlsinthisworld
>_<

oldfriend why you'resoshy ?
meet my friend (amira)#beside me
long time no see .imisstheChildhood damnmuch

nak menunjuk sikit ye
haa my first day and my first baju kurung
hijau kebiruan+Toms merah tu
#no handbag

second day second baju kurung
hitam kebiruan kehijauan kepurplean+Toms yang same
#no handbag
*chubby banyok . ade aku kesah ?no wonderlah berat naik wooii

Open House again :)
pakai kejap jeni
then i tukar kepada ....v

Jubah hitam + printedbawal tu
*selipar jepun sahaja
okay terimakasih kepada semue tetamu yang sudi menghabiskan makanan yang disediakan :)
haaa :)
thats all from me : sitinoradila 
assalamualaikum 

No comments:

Post a Comment

created by: